Komunikowanie usług opiekuńczych
Podczas kolejnego spotkania eksperckiego z cyklu „Pomagać nie wyręczać”, przedstawiciele podmiotów ekonomii społecznej ukierunkowanych na świadczenie usług opiekuńczych, poznawali zasady dotyczące komunikacji swoich ofert w otoczeniu.
Specyfika oferowanych usług oraz środowisko ich realizacji posiada znaczący wpływ na sposób i formę ich upowszechniania w otoczeniu. Roli i podstawom skutecznego marketingu w obszarze usług opiekuńczych poświęcone było drugie już spotkanie eksperckie. Podczas niego omówione zostały m.in. następujące zagadnienia:
- kiedy sprawdzi się storyteling,
- komu dedykować inbound i outbound marketing,
- czy remarketing w usługach opiekuńczych ma znaczenie?,
- w jaki sposób rozmawiać z klientem, partnerem społecznym lub podmiotem prywatnym?,
- o czym pamiętać by nie popełnić błędów komunikacyjnych oraz właściwie zaadresować przekaz?,
- jak zadbać o właściwy wizerunek podmiotu, wypracowywać nowe standardy i reagować na zmiany rynkowe?
Przypominamy, że ostanie spotkanie zatytułowane „Nowe formy opieki i pomocy” odbędzie się w dniu 6 czerwca 2023 r. w godz. 10.00 - 13.00 na platformie ZOOM
Ekspertem oraz prowadzącym spotkanie jest Dariusz Szczotkowski – socjolog, specjalista w zakresie polityk społecznych, profilaktyk uzależnień specjalizujący się w uzależnieniach behawioralnych oraz powodowanych przez nie skutków społecznych.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Osobą do kontaktu w sprawie spotkania jest Aleksander Jarzemski: a.jarzemski@rops.torun.pl, tel. 571 293 182.